Dao sam devojci OVAJ POKLON za Dan zaljubljenih i ISTOG TRENA JE RASKINULA SA MNOM: "Svake godine me na ovaj praznik SVAKA DEVOJKA OSTAVI, ali ja ne odustajem"

Prošao je i Dan zaljubljenih, datum kada se, sudeći po društvenim mrežama, odlučuje o sudbini i budućnosti veze, i to na osnovu poklona koji su partneri razmenili, a izabran je i najškrtiji muškarac u državi koji je juče ostao bez devojke!

Edi sa devojkom Foto: Eddie Price / Facebook

Sudeći po raznim onlajn anketama, nije zanemarljiv broj ljudi koji na osnovu vrednosti poklona za Dan zaljubljenih određuju i ljubav koju partner oseća prema njima. Edi Prajs (27) iz Lestera ponosno za "The Sun" kaže da je "najveći škrtac u državi" i da odbija da devojkama kupi bilo šta povodom tog datuma.

Možda vas zanima

Narcis
NarcisFoto:Facebook

- Jednom prilikom sam bivšoj devojci za Dan zaljubljenih ubrao narcise iz svog dvorišta i uvio ih u foliju pa joj dao. Bila je uverena da se šalim. Nije ona prva koja mi je rekla da sam "škrtac", "đubre" i slične stvari i nakon toga raskinula sa mnom. Ne interesuje me šta devojke misle. Ako im je bitan poklon, znači da su materijalisti, a ako su takve ne želim da budem sa njima - kaže Edi, dodajući da njegova škrtost izlazi iz okvira ljubavnih odnosa, pa mu se smeju i prijatelji.

Коментари

Популарни постови са овог блога

DENIZ I MIHIĆ PONOVO U VRELOJ AKCIJI! Zadrugari uleteli u WC, pa ih PREKINULI U NEZGODNOM TRENUTKU! (VIDEO)

URLICI U BELOJ KUĆI! Dejan ščepao Aleksandru, ona urlala iz sveg glasa i TRAŽILA POMOĆ! (VIDEO)

PREŽIVELA 20 OPERACIJA, NASTRADALA U UDESU: Evo ko je devojka koja je poginula kod Aranđelovca, prijatelji slomljeni